Logo / vizuální profil
POTŘEBUJETE LOGO A VYLADĚNÝ VIZUÁLNÍ STYL, KTERÝ KOMUNIKUJE JASNĚ A KONZISTENTNĚ VŠEMI MARKETINGOVÝMI KANÁLY
Vytvoření správné firemní identity vaši značky je nedílnou součástí každého úspěšného podnikání. Jsem tady, abychom našli řešení, které je ve značce a je vhodné pro vaše cílové publikum.
Díky strategicky navrhnuté vizuální identitě můžete šířit povědomí o vaší značce, odlišit se od konkurence a získat si důvěru vašich stávajících i potenciálních klientů.
Vy máte svůj nápad, svou vizi, svůj produkt nebo značku. Máte určitou představu o tom, jak byste chtěli působit navenek. Já tu představu umím formulovat a přenést jí do reality prostřednictvím vizuální komunikace. Vytvoříme značku s vaší esencí.
Při vytváření vizuální komunikace se vždy zaměřuji v první řadě na funkčnost a nápaditost. Vždy se snažím o jednoduchý čistý styl. Mojí prací je dát tvář vaší firmě, projektu či produktu. Kým chcete být vy?
Moodboard (inspirativní nástěnka)
5 stránek (Home, Kontakt,
Webové stránky vytvořené na míru na platformě WordPress
Webové stránky vytvořené na míru na platformě WordPress
Responzivní zobrazení (zobrazení pro desktop, tablet a mobil)
Základní analýza klíčových slov
Základní SEO
Miniprůzkum konkurence
Napojení na Google Analytics
Tvorba webu
POTŘEBUJETE LOGO A VYLADĚNÝ VIZUÁLNÍ STYL, KTERÝ KOMUNIKUJE JASNĚ A KONZISTENTNĚ VŠEMI MARKETINGOVÝMI KANÁLY
Váš web je prvním místem, kde lidé hledají více informací o podnikání, vyprávějí příběh vaší značky a jsou tváří vašeho podnikání. Naši zkušení domácí návrháři jsou tu, aby vám pomohli vytvořit web, který efektivně vyhovuje vašim potřebám a cílům.
Tvořím jednoduché i složitější webové stránky, které jsou chytře navržené a pro návštěvníky i vyhledávače hezky srozumitelné. Když připravuji web, přemýšlím, koho jím chcete oslovit, vždy dělám základní analýzu klíčových slov a mini průzkum konkurence. Poradím vám, které nástroje jsou vhodné pro oslovení vaší cílové skupiny a pro propagaci vašeho produktu. Navrhnu efektivní způsob jejich využití. Pomůžu vám jak s dílčími projekty, tak s celkovým konceptem vaší marketingové komunikace.
Nabízím tvorbu jednoduchých a dobře fungujících webových stránek. Váš nový web bude chytře navržený a pro návštěvníky i vyhledávače hezky srozumitelný. Přehledný, stručný a poutavý. Tak by měl vypadat web, který vás reprezentuje.
Webové stránky propojují veškeré marketingové činnosti. Je prvním místem, kde lidé hledají více informací o produktu/službách, které nabízíte. Je tváří vašeho podnikání, dělá dojem a říká, jak profesionální jste. Web by měl být stejně jedinečný jako jste vy.
Logo + Web
POTŘEBUJETE LOGO A VYLADĚNÝ VIZUÁLNÍ STYL, KTERÝ KOMUNIKUJE JASNĚ A KONZISTENTNĚ VŠEMI MARKETINGOVÝMI KANÁLY
Pro ty, kteří chtějí kompletní redesign vaší stávající značky nebo jsou zcela v „počáteční fázi“ a potřebují pomoc s přípravou zcela vlastního vizuálního profilu + odpovídající život online.
Tento designový balíček obsahuje vše, co potřebujete! Návrh (případně redesign) loga, příprava úplného vizuálního profilu a web na míru s blogem a integrací sociálních médií a zpravodajů.
Developerské projekty
POTŘEBUJETE LOGO A VYLADĚNÝ VIZUÁLNÍ STYL, KTERÝ KOMUNIKUJE JASNĚ A KONZISTENTNĚ VŠEMI MARKETINGOVÝMI KANÁLY
Váš web je prvním místem, kde lidé hledají více informací o podnikání, vyprávějí příběh vaší značky a jsou tváří vašeho podnikání. Naši zkušení domácí návrháři jsou tu, aby vám pomohli vytvořit web, který efektivně vyhovuje vašim potřebám a cílům.
Tvořím jednoduché i složitější webové stránky, které jsou chytře navržené a pro návštěvníky i vyhledávače hezky srozumitelné. Když připravuji web, přemýšlím, koho jím chcete oslovit, vždy dělám základní analýzu klíčových slov a mini průzkum konkurence. Poradím vám, které nástroje jsou vhodné pro oslovení vaší cílové skupiny a pro propagaci vašeho produktu. Navrhnu efektivní způsob jejich využití. Pomůžu vám jak s dílčími projekty, tak s celkovým konceptem vaší marketingové komunikace.
Nabízím tvorbu jednoduchých a dobře fungujících webových stránek. Váš nový web bude chytře navržený a pro návštěvníky i vyhledávače hezky srozumitelný. Přehledný, stručný a poutavý. Tak by měl vypadat web, který vás reprezentuje.
Webové stránky propojují veškeré marketingové činnosti. Je prvním místem, kde lidé hledají více informací o produktu/službách, které nabízíte. Je tváří vašeho podnikání, dělá dojem a říká, jak profesionální jste. Web by měl být stejně jedinečný jako jste vy.
ČASTO SE PTÁTE
Co je to doména?
BIUOBOIHOBO
Co je to webhosting?
BIUOBOIHOBO
Chci nové webové stránky, ale nemám doménu ani webhosting.
Proč děláte stránky na WordPressu?
Co znamená, že jsou stránky responzivní?
BIUOBOIHOBO
Jsou vaše stránky responzivní?
Co je Google Analytics?
Jak je to se sledováním návštěvnosti webu?
Váš nový web propojím s Google Analytics a vy si budete moci sledovat a následně vyhodnocovat návštěvnost vašeho webu.
Co znamená, že jsou stránky responzivní?
BIUOBOIHOBO
Jsou vaše stránky responzivní?
Co je Google Analytics?
Jak je to se sledováním návštěvnosti webu?
Váš nový web propojím s Google Analytics a vy si budete moci sledovat a následně vyhodnocovat návštěvnost vašeho webu.
Jak je to se správou a aktualizací nového webu?
Jednou z nejlepších věcí na WordPress je snadné použití. Součástí všech mých balíčků webového designu je „úvod k používání a údržbě vašeho nového webu“, takže můžete snadno a rychle začít s používáním vašeho webu.
Pokud nemáte čas nebo jenom počítač není váš nejlepší kamarád, nevadí. Vy dělejte práci, kterou umíte nejlépe, a já převezmu za vás práci, které rozumím já. Nabízím několik možností správy – od aktualizací redakčního systému po kompletní správu celého obsahu.
Proč web realizovat se mnou?
Když stavím webové stránky na WordPressu, přemýšlím u toho. Neplatíte mi za to, abych „pouze“ nainstalovala administrační systém, naklikala v něm několik stránek a nahrála pár pluginů. Moje přidaná hodnota je ukryta ve znalostech online marketingu a návrhu webu. Když připravuji web, přemýšlím, koho jím chcete oslovit, vždy dělám základní analýzu klíčových slov a miniprůzkum konkurence.
Jak je to s platbou?
Fakturace probíhá takto:
1 | 40% při podpisu smlouvy,
2 | 40% po polovině dokončeného projektu,
3 | zbývající částka při předání.
Po zaplacení poslední faktury obdržíte soubory a práva na užívání produktu.