Swing your website!

Připravila jsem pro vás sérii článků, kde se budu věnovat výběru barvám pro vaše podnikání. Vytváření barevné palety vaší značky může být neuvěřitelně inspirativní proces – i když nejste designér nebo si myslíte, že nejste kreativně založeni . Nebudu vám říkat, která barva se vám má líbit, ukážeme si, jak vytvářet spojení mezi osobnostními typy a barevné asociace. Pojďme na to! 

Víte, že…

  • 90% rychlých úsudků o produktech se provádí pouze na základě barvy
  • Barva může zvýšit uznání vaší značky až o 80%
  • Barevné reklamy jsou o 42% lepší než černobílé reklamy  

DŮLEŽITOST BARVY

Barva je důležitá. Barva je však také jednou z nejrelativnějších částí zkušenosti vaší značky.

Pokud řekneme „modrá“ v místnosti s 50 lidmi, tak si každý představí jinou modrou. A pokud řekneme určitou modrou, například „tyrkysovou“, v mysli každého z nás bude odlišná tyrkysová. I kdybyste každému člověku v místnosti ukázali stejný tyrkysový list papíru, nezaručí vám to, že ho každý člověk vnímá stejně.

Barva závisí na osobních zkušenostech, takže je DŮLEŽITÉ, abyste svému ideálními klientovi porozuměli, než se rozhodnete pro výběr barevné palety své značky. Důvodem, proč je barva pro značku tak důležitá, je její přímé spojení s osobností značky.
Dobře vybraná skupina barev okamžitě pozvedne značku a veškeré marketingové úsilí bude vypadat jako krásně soudržný celek. A to je to, co chceme.

Proč to tak je?

Naše vnímání barev je ovlivněno:

  • Osobní preferencí
  • Zkušeností
  • Výchovou
  • Kulturou
  • Kontextem 

INSPIRACE

Tato série je inspirována knihou The Secret Lives of Color. Tato kniha obsahuje některé z nejznámějších barevných tónů a vypráví příběh o jejich vzniku a popularitě.

Vzpomínáte si na scénu z filmu Ďábel nosí Pradu, když Meryl Streep říká „Ty prostě otevřeš skříň a vytáhneš z ní, co já vím, vytahaný modrý svetr, abys dala světu najevo, že jsi příliš povznesená na to, co si vezmeš na sebe. Jenomže nevíš, že ten svetr není jen modrý, není jen tyrkysový ani azurový, je blankytný. Tato kniha je v podstatě rozšířenou verzí této série.

Tincidunt, lectus eu volutpat mattis, ante metus lacinia tellus, vitae condimentum nulla enim bibendum nibh. interdu venenatid, pretium sit amet purus. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. eu Mauris ex dolr, rutrum in odio vel, suscipit ultrices nunc. Cras ipsum dolor, eleifend et nisl vel, tempor molesti. In hac habitasse dict Proin nec blanditudus ligula. Donec volutpat leo turpis, vel accumsan nunc convallis id. Curabitur elem entumve. Vestibulum ultricies aliquam convallis. Maecenas ut tellus mi. lectus volutpat mattis,metus lacinia tellus, vitae condim entum nulla enim bibendum nibh. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittisdolor sit.

Leave a comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Search

No posts were found for provided query parameters.