Bonneta

Štěpánka převzala rodinný e-shop s klobouky. Původní název neodpovídal jejím představám ani cílové skupině zákazníků. Rozhodla se proto provést rebranding pod novým názvem „Bonneta“, odvozeným z francouzského slova „bonnet“ znamenajícího klobouk.

Cílem rebrandingu bylo oživení značky, snížení cílové skupiny na 40+, zdůraznění hodnot – lehkost, kvalita a elegance. Odlišení barevně od konkurence.

Tvorba logotypu
a vizuálního stylu

Nový název „Bonneta“ reflektuje podstatu produktu a je snadno zapamatovatelný. Při rebrandingu jsem použila ženské barvy, jako je červená a růžová, reflektují ženskou eleganci a modernost. Pro oslovení mužů jsem vybrala  temně zelenou barvu, která přidává na výraznosti a mužnosti a zároveň se barvy vzájemně skvěle doplňují.

Díky rebrandingu se podařilo nejen osvěžit a oživit značku, ale také upravit komunikaci tak, aby lépe oslovila novou cílovou skupinu. Bonneta se stala symbolem elegance a kvality, která oslovuje nejen svou moderností, ale i tradičními hodnotami spojenými s klobouky.

Sdílet